Klacht: LUGGAGE DAMAGE

UOZDEMIR op 15 mei 2019 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

TO WHOM IT MAY CONCERN

MY BAGGAGE DAMAGE CLAIM FOR MY CASE NUMBER 2019060260 WAS DENIED BECAUSE OF MISSING DAMAGE REPORT IN THE SCHIPHOL AIRPORT. I HAVE REALIZED THE DAMAGE WHEN I GOT HOME. DOES IT MEAN THAT I AM LIAR? FOR THE LAST ONE YEAR I HAD THREE BROKEN LUGGAGES AND A BROKEN BUGGY OF MY SON. I HAD FOUR BUSINESS CLASS TICKET FOR THE INTERNATIONAL FLIGHT AND I DO NOT IF OTHERS HAVE THE REACTION TO THEIR DAMAGES.I WISH TURKISH AIRLINES PAYS MORE ATTENTION FOR CUSTOMER SATISFACTION.

Gewenste Oplossing:

IF THEY PAY MY BROKEN LUGGAGE

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door UOZDEMIR