Klacht: Koffer beschadigd, krijg er snoepgeld voor terug

AzraTugba op 22 juni 2021 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben met mijn nieuwe koffer op reis geweest met Turkish Airlines. Bij aankomst op Schiphol luchthaven bleek dat mijn koffer beschadigd was. Ondanks dat ik een hoes over mijn koffer had gedaan. Een wiel is er afgebroken. Omdat ik mijn aankoopbewijs niet meer heb, moest ik mijn koffer laten repareren van Turkish Airlines. De kofferreparateur (meest bekende in mijn stad) heeft me verteld, de voor mijn koffer de benodigde onderdeel niet te kunnen bestellen/ repareren. Deze mail heb ik doorgestuurd naar Turkish Airlines. Hierop krijg ik de mededeling dat ik €50 krijg voor mijn nieuwe koffer waarvoor ik €129 heb betaald. Als ze mijn koffer goed hadden vervoerd, had ik nog kunnen genieten van mijn koffer en reis. Nu zit ik met een kapotte en niet te repareren koffer. Voor €50 kan ik niet eenzelfde koffer kopen. Ik vind dit totaal NIET passen bij de aanpak van Turkish Airlines, echt BESCHAMEND!

Gewenste Oplossing:

Mij serieus nemen als een klant, en niet de eigen antwoorden copy paste doen alsof ik debiel ben. Ik wil tenminste €100 voor mijn koffer, dan pas kan ik een nieuwe koffer kopen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

Reactie van de melder van de klacht AzraTugba

3 jaren geleden - Krijg vandaag een mail dat ze niks anders willen doen dan die €50. Over hun manier van communicatie willen ze niet excuseren. Ze blijven mijn inhoudelijke vragen weigeren en krijg alleen €50 als antwoord! THY je moet je eens echt SCHAMEN!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht AzraTugba

3 jaren geleden - Krijg echt soort van dreigmails dat ik dat bod moet accepteren en dat er anders geen gehoor meer aan wordt gegeven. Dit past totaal niet bij Turkish Airlines.

Reactie van de melder van de klacht AzraTugba

3 jaren geleden - Update: ze hebben nog steeds niks uitbetaald.

Reactie van de melder van de klacht AzraTugba

3 jaren geleden - Wist niet dat THY zo slecht was qua service...heb nog steeds geen reactie of betaling..08/07/2021 en ben nu 4 weken verder..

Reactie van de melder van de klacht AzraTugba

3 jaren geleden - Nog steeds geen uitbetaling.

Alle klachten die gemeld zijn door AzraTugba