Mijn Klacht:
Ben met mijn nieuwe koffer op reis geweest met Turkish Airlines. Bij aankomst op Schiphol luchthaven bleek dat mijn koffer beschadigd was. Ondanks dat ik een hoes over mijn koffer had gedaan. Een wiel is er afgebroken. Omdat ik mijn aankoopbewijs niet meer heb, moest ik mijn koffer laten repareren van Turkish Airlines. De kofferreparateur (meest bekende in mijn stad) heeft me verteld, de voor mijn koffer de benodigde onderdeel niet te kunnen bestellen/ repareren. Deze mail heb ik doorgestuurd naar Turkish Airlines. Hierop krijg ik de mededeling dat ik €50 krijg voor mijn nieuwe koffer waarvoor ik €129 heb betaald. Als ze mijn koffer goed hadden vervoerd, had ik nog kunnen genieten van mijn koffer en reis. Nu zit ik met een kapotte en niet te repareren koffer. Voor €50 kan ik niet eenzelfde koffer kopen. Ik vind dit totaal NIET passen bij de aanpak van Turkish Airlines, echt BESCHAMEND!
Gewenste Oplossing:
Mij serieus nemen als een klant, en niet de eigen antwoorden copy paste doen alsof ik debiel ben. Ik wil tenminste €100 voor mijn koffer, dan pas kan ik een nieuwe koffer kopen.
