Klacht: Trouwe klanten belazeren

op 17 mei 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Goedemorgen.
Ik krijg nu van Essent een aanbieding nadat ik ben overgestapt.
Voor mij betekend het dat ik jaren als trouwe klant teveel betaald heb.
Het is ongepast om trouwe klanten het volle pond te laten betalen en als je overstapt naar een veel goedkopere leverancier met een aanbieding te komen.
Ik weet dat met mij velen zich hier aan ergeren.
Als u als bedrijf op deze manier klanten wil houden en misbruiken verdient u een een zeer slecht cijfer wat betreft klantgericht.
Mvg E. Teeuwen meer dan 30 jaar trouwe betaler geweest bij Essent.

Als Essent mij de teveel betaalde rekeningen van de afgelopen 30 jaar vergoed en mij als volwaardige klant zou behandelen.
Dan bestaat er een kleine kans dat ik alsnog terug kom bij Essent.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 17 mei 2016 om 10:44 geantwoord

Beste Els Teeuwen,

Op 17 mei 2016 heeft u via www.klacht.nl uw onvrede geuit over de aanbiedingen van Essent. U geeft aan dat u het gevoel heeft dat u jaren teveel heeft betaald.

Allereerst wil ik u bedanken dat u de moeite heeft genomen om uw onvrede te uiten. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u dit gevoel heeft. Excuus daarvoor. Voor bestaande klanten hebben wij regelmatig aanbiedingen. Ook voor vertrekkende klanten hebben wij aanbiedingen. Deze kunnen verschillen. Ik heb uw feedback geregistreerd.

Dave
Essent Webcare

Heeft op 18 mei 2016 om 11:43 geantwoord

Wazige reactie.
Er is nooit een aanbieding gekomen om minder te betalen per maand (of er zat een addertje onder het gras).

Alle klachten die gemeld zijn door elsteeuwen@hetnet.nl