Klacht: treinuitval – geen alternatieve route – geen vervangend vervoer

op 21 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

* trein 16.36 uur 20 juni utrecht-deventer niet verder dan apeldoorn
* geen vervangend vervoer
* vervolg reis via bus (syntus) apeldoorn-twello en trein twello-deventer daardoor niet met 40% korting
* aankomst deventer niet om geplande 17.29 maar om 18.35
* in amersfoort geen waarschuwing dat een alternatieve route via zwolle zou zijn

Gewenste Oplossing:

* alternatieven aanbieden
* vervangend vervoer aanbieden
* verrekening tijd en extra kosten
* adequaat handelen door NS in dergelijke situaties

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hbvwolters@hotmail.com