Klacht: Trein rijdt niet naar bestemming,claim geld terug afgewezen

op 05 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 juni heb ik de trein genomen van Utrecht Centraal met als doel eindbestemming Nieuw Vennep. Echter de trein reed niet verder dan station Hoofddorp. Wegens storing reed geen enkele trein meer verder richting Nieuw Vennep. Ik heb zelf andere vervoer moeten regelen om thuis te komen.
De claim voor geld terug bij vertraging is naar mijn inziens tenonrechte afgewezen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn claim alsnog goedgekeurd wordt zodat de reiskosten gecompenseerd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 juli 2016 om 06:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 19 juli 2016 om 09:13 geantwoord

Dit is mij al twee keer overkomen.
Je wordt gedwongen om uit te stappen ( en ook dus uitchecken) bij treinstation Hoofddorp omdat er geen treinen verder gaat naar mijn eindbestemming Nieuw Vennep. Vervolgens mag ik zelf uitzoeken en (kosten maken)hoe ik bij station Nieuw Vennep kom.

Alle klachten die gemeld zijn door Anil Dipai