Klacht: Trein is 24 uur later weer meer dan 10 minuten te laat

op 01 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op station Amsterdam sloterdijk is opnieuw, precies zoals 24 uur geleden, de trein naar schiphol.en hoofddorp.meer dan 10 minuten te laat. Dat het 1 keer gebeurt kan ik begrijpen. Maar 2 keer achter elkaar begrijp ik niet. Ik vind het een slechte zaak. Men betaalt genoeg voor treinreizen via de ns, dan mag ook een betere service verwacht worden. Schandalig! Geen ander woord voor.

Gewenste Oplossing:

Als de treinen op tijd rijden en tijdens de spits genoeg zitplaatsen bieden, zeker voor het geld dat we allemaal betalen voor reizen per trein.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 12 juli 2016 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Caroline rijsbergen