Klacht: Traag mobiel internet (1G netwerk!!)

op 25 december 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Waar ik ook ben in Nederland, overal kom ik niet verder dan 1G op hun netwerk.
Internetten is daarmee onmogelijk traag.
Goedkoop is duidelijk duurkoop bij Hollandsnieuwe.
Hierover diverse klachten bij hen ingediend, maar niets helpt. Ook de reset-procedures zijn nutteloos.
Mijn toestel is een Samsung Galaxy Ace van Hollandsnieuwe.

Beëindiging van mijn contract.
Ik betaal al een jaar lang voor iets, dat ik niet geleverd krijg!

6 jaren geleden - Ik heb Hollandsnieuwe een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

6 jaren geleden - Beste klant, We hebben een persoonlijke mail naar je gestuurd met mogelijke oplossingen en een aantal specifieke vragen met betrekking tot je klacht. Als we beter inzicht krijgen in je probleem kunnen we passend handelen. Excuses voor het ongemak en een prettige jaarwisseling, hollandsnieuwe

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 31 december 2012 om 10:16 geantwoord

Beste klant,

Excuses voor het ongemak en een prettige jaarwisseling,

hollandsnieuwe

Reactie van de melder van de klacht Pevi

6 jaren geleden - Dit is die zogenaamde oplossing van Hollandsnieuwe in de "persoonlijke email": Beste xxxxxx, Vervelend dat er nog niks veranderd is. Je contract loopt af op 12-01-2014. Deze kun je dan nog niet opzeggen. Een andere mogelijkheid is dat je het contract afkoopt. Je zou kunnen proberen om het 2G netwerk te kunnen instellen. De snelheid zou hierdoor verhoogd moeten worden. Volg hiervoor de handleiding van je toestel. Met vriendelijke groet, H. Codfried

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Pevi