Klacht: Weigeren defect apparaat terug te nemen.

Gigg op 20 juni 2024 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Op 17 april ’24 een TOMTOM GO EXCLUSIVE besteld. Volgens rekening ontvangen op 26 april. Aangezien we op vakantie waren kreeg ik deze 30 april in handen. 12 Mei op reis naar de moezel. TomTom had geen traffic-info en viel na 30 km volledig uit. Op 21 Mei via de chat (er is geen telefonische ondersteuning meer) contact gezocht met TomTom. Om de twee, drie dagen (iedere keer weer dezelfde) uitleg wat ik moest doen. Geen effect, TomTom werkt iedere keer maar zeer kort en heeft geen traffic. Op 19 juni voor de laatste keer contact gehad met TomTom. Gemeld dat ik het apparaat terug wilde sturen. Dit werd geweigerd omdat ze apparaten terugnemen tot 14 dagen na aankoop. Ben ik daarom een maand aan de chat gehouden om deze termijn te overschrijden? Zit nu met een onbruikbaar apparaat dat ik niet kan retourneren !!

TomTom terug sturen en geld terug.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over TomTom
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Reactie van de melder van de klacht Gigg

4 weken geleden - Alleen chat-contact dat tot niets leidt. Defect apparaat wordt niet teruggenomen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gigg