Klacht: Vanaf begin februari is er een nieuwe TomTom drive routeplanner beschikbaar

WillemS3 op 05 februari 2024 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze routeplanner is niet gebruiksvriendelijk en er is geen Handleiding te vinden. Heb dit ook willen melden bij TomTom, maar je krijgt alleen maar contact met een digitale Chatbox die jou vraagstelling(en) niet begrijpt. Wat een flut systeem voor zo’n bedrijf, echt schandelijk. De oude versie was beter. Ook heb ik sinds de nieuwe routeplanner beschikbaar is, opstart problemen, grote teleurstelling.

Gewenste Oplossing:

1. Mogelijkheid om de oude versie terug te krijgen. 2. Een persoonlijke medewerker bij de service dienst.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over TomTom
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Reactie van de melder van de klacht WillemS3

1 jaar geleden - TT Slechte service, zijn alleen te bereiken via een digitale chatbox die niets begrijpt en maar steeds met vraag op vraag komt. Persoonlijk krijg niemand te spreken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WillemS3