Klacht: update auto navigatie Carminat tom tom live . renault scenic .

fritstoofvlees op 03 juli 2018 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb update online aan gekocht voor mijn navigatie systeem..
wacht al 3 dagen op mijn activatie code ?
vind nergens hulp . krijg geen antwoord op mijn vragen ?

Gewenste Oplossing:

betaling ging gemakkelijk onmiddellijk . installeren blijkbaar niet zo eenvoudig !
help me aub .
wil volgende week vertrekken op verlof !

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 03 juli 2018 om 12:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

fritstoofvlees

Heeft op 04 juli 2018 om 19:02 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

neen blijkt erst word me gezegt dat de nieuwe update v1011 is .
nu blijkt dat v1010 de nieuwste is . maar di versie staat al 5 jaar op deze gps !

snap niet goed waarom ik de nieuwe activatie code niet ontvang .
ik heb 50 euro betaalt voor een oude versie .???
graag een oplossing .

Alle klachten die gemeld zijn door