Klacht: TomTom GO Exclusive 7 niet geleverd

Johan Franciskus op 01 maart 2024 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13-2-2024 TomTom GO Exclusive 7 besteld bij Tom Tom.
Tot op heden niet ontvangen.
Bij navraag geeft men op dat deze bij DHL ligt. Dit blijkt niet waar te zijn.
Daarna onderzoekt ordermanagement de klacht en hoor ik niets meer.
Ook niet na herhaaldelijke navraag.

Gewenste Oplossing:

Ik wil per omgaande mijn gekochte TomTom

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Franciskus