Klacht: Severs te druk

op 04 december 2019 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

het is mijn opgevallen dat Tomtom zijn zaken niet op orde heeft aangaande de servers die altijd te druk zijn, en ik mijn tomtoms niet kan update. en gaat er van uit dat het bedrijf moet investeren om zijn klanten tevreden te houden. het kan niet zo zijn dat ik steeds mijn drive opnieuw moet installeren, zo als u merkt ben ik zeer ontevreden daar ik afhankelijk ben van de tomtom navigatie, en vind dan ook dat u in gebreken blijft om orde op zaken te stellen. of ik nu in de ochtend middag avond of nacht een update binnen probeer te halen. krijg ik steeds 0. start opnieuw krijg ik steeds op nieuw te zien. daar zit ik dan met 4x life time tomtoms.

als ik gewoon weer kan update. normaal heb ik geen klachten maar de laatste weken ho maar het begon bij kaart 10.35. nu met kaart 10.40 hou het helemaal op . Tomtom maak er eens werk van. ik sta niet alleen met deze klacht
met vriendelijke groet W.v.Drunen

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wdrunen1958@hotmail.com