Klacht: Servers hebben het te druk

JDServicePartners op 13 mei 2019 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al een tijd onze TomTom GPS toestel up te daten, maar na verschillende dagen hebben de TomTom het zogezegd nog altijd te druk, waardoor het onmogelijk is om de GPS up te daten.

Dit is zeer jammer, want de GPS is zeer nuttig voor onze werknemers die vaak op de baan zijn.

Gewenste Oplossing:

Dat we een manier kunnen vinden om de GPS up te daten.

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 14 mei 2019 om 15:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

JDServicePartners

Heeft op 15 mei 2019 om 10:23 geantwoord

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Geachte mevrouw Niki

Het opnieuw opstarten en inloggen heb ik al verschillende keren geprobeerd, en het hielp niet met het probleem. We hebben het uiteindelijk kunnen oplossen door op een andere computer MyDrive te installeren en daarop de GPS up te daten.

Hopelijk vinden jullie wel een oplossing voor dit serverprobleem.

Alle klachten die gemeld zijn door