Klacht: onterechte domicilie

[email protected] op 12 januari 2024 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ontving een gedomicieleerde rekening van 34,99 via AYDEN BV voor een aankoop van een UPDATE ANNUAL die ik NOOIT heb aangekocht of besteld .
gelieve deze domicilie te stoppen ,mijn geld terug te storten en stoppen met deze praktijken .

Heb ik deze klacht reeds gemeld , geprobeerd maar tegen chat robot is geen zinnig woord te zeggen .

Gewenste Oplossing:

domicilie stoppen, geld terug .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]