Klacht: Onjuiste U-bocht aangeraden

KareltjePieterse op 28 januari 2024 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aan TomTom op 28-01-2024:
Ik reed van Voorschoten naar de Haagweg 168 te Rijswijk en werd verkeerd gestuurd door TomTom. Daardoor kreeg ik een klap op de onderkant van de wagen omdat ik over een stoep crashte. Het ging zo: kwam binnen via de Hoornbrug en moest omdraaien om op de Haagweg te komen. Dat kan alleen maar door rechtsaf de Geestbrugweg in te slaan en dan te draaien over de trambaan en dan vervolgens weer linksaf te gaan, terug over de Haagweg en dan rechtsaf de ventweg op naar 168.
Maar 200 meter voor de Lindelaan geeft TomTom de eerste en fatale opdracht om direct linksaf te gaan, maar niet de Lindelaan in maar om te keren en vervolgens de ventweg in te schieten. Maar dat kan helemaal niet want die fietssluis waar ik dan door moet is te klein voor mijn wagen zodat ik een knal kreeg onder mijn onderzijde. JE KUNT DAAR GEEN U-BOCHT MAKEN.
Opeens herinner ik mij dat mij dit een aantal jaren geleden ook al eens overkwam, maar vergeten. Rijdt men door dan komt de tweede aanwijzing: ga rechtsaf en keer om (over de trambaan) en zo moet het ook. Gelieve de eerste U-turn aanwijzing te schrappen, want in het donker is van de wegindeling niets te zien. Bij daglicht later kon ik net door de fietssluis en maar net de bocht naar de ventweg maken. Vriendelijk dank.

Gewenste Oplossing:

Haal de eerste opdracht tot de onmogelijke U-bocht die fout is eruit en laat de volgende staan, omdraaien op de Geestbrugweg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KareltjePieterse