Klacht: onbetrouwbare tomtom

op 10 november 2019 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Ik heb dit toestel gekocht eind februari bij Tomtom. Na 2 weken begon de ellende.Halverwege mijn ingestelde route kreeg ik de melding nieuwe route ontvangen waarna mijn eigen route werd gewist en de nieuwe erin werd gezet die mij naar een voor mij onbekende bestemming stuurde. Dit alles zonder dat ik dit had opgegeven. Ook tijdens het rijden werd zonder enige aanleiding mijn route gewist. Ook de door mij ingestelde route naar huis was onbetrouwbaar.
Op het commando ga naar huis gaf hij een route aan die niet naar mijn huis was.
Na veel contact te hebben gehad met tomtom en de nodige resets te hebben uitgevoerd bleven deze problemen zich voordoen. Uiteindelijk (half juli) met tomtom afgesproken het toestel om te ruilen bij de reparatieafdeling van tomtom. Wat bleek na een week kreeg ik hetzelfde toestel terug met de mededeling dat ze geen fout konden ontdekken. Vervolgens weer teruggestuurd met het verzoek zoals afgesproken mij een ander toestel te sturen.
Begin november begon met dit omgeruilde toestel weer dezelfde problemen dus ben ik hier nu klaar mee en ga ik over naar Garmin. De mensen van de klantenservice zijn vriendelijk maar uiteindelijk wil ik een toestel waar ik op kan vertrouwen en dat is niet deze Tomtom en met dit ruiltoestel ben ik dus ook niets opgeschoten

Geen ruiltoestel meer maar een nieuw toestel of geld terug

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hendrik005