Klacht: Onbereikbaarheid helpdesk en het negeren van essentiële vragen.

TomTom-victim op 19 januari 2022 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S., Ik kocht deze week weer eens TWEE 32GB memorycards (door TomTom aanbevolen!!!) voor mijn TomTom Go Premium. Ik formatteerde de geheugenkaarten, zoals geadviseerd. Vervolgens gebeurde er weer…NIETS. De chatbot van TomTom negeert – ik ben al een hele dag bezig…!- elke vraag en stuurt deze bejaarde nitwit vol elan het bos in met doorverwijzingen naar zinloze filmpjes of hernieuwde aankoopadviezen. Dit is de allerslechtste helpdesk ever en ik overweeg verdere stappen…Dank voor uw aandacht. Met vriendelijke groet, Berry Zand Scholten.

Gewenste Oplossing:

Met een deskundig advies van een even deskundige medewerker van TomTom...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TomTom-victim