Klacht: Lifetime abbonnement oplichterij

fiddler2007 op 17 januari 2025 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als jarenlange klant van TomTom, sinds het begin zelfs, koop je eem TomTom Go 6200 met ‘lifetime’ updates en abonnement op Traffic. Zeer tevereden tot nu toe, HELAAS nu niet meer!

Opeens krijg ik een e-mail dat de bijbehorende interne lifetime simkaart zomaar gedeactiveerd wordt door TomTom.

Sluit je mobiele telefoon maar aan via bluetooth voor je data onderweg is de suggestie.

———– De mail van TomTom:

Belangrijke update over je TomTom-navigatiesysteem
De ingebouwde SIM van je GO 6200 wordt binnenkort niet meer ondersteund. Dit betekent dat je dan geen TomTom Traffic meer kunt ontvangen via je ingebouwde SIM.

Je kunt nog wel TomTom Traffic en Services ontvangen door je GO 6200 te verbinden met je smartphone via draadloze Bluetooth®-technologie.
————————————–
Aangezien ik zo’n mobiele telefoon niet heb, en niet wil kopen ook, is mijn Go6200 nu ineens waardeloos.
Dit is gewoon op z’n ouderwets gezegd de kluit belazeren !

Gewenste Oplossing:

De lifetime afspraken nakomen .... een nieuwe simkaart erin?

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Reactie van de melder van de klacht fiddler2007

3 weken geleden - Waardeloos

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fiddler2007