Klacht: Life support

Acidhouse op 28 januari 2024 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Gedurende de garantie functioneerde mijn tomtom niet meer goed. Life support viel uit
diverse keren helpdesk in india gemaild, steeds opnieuw toestel geupdate en alle andere aanwijzingen van de helpdesk opgevolgd, niets hielp. had het idee aan het lijntje gehouden te worden totdat garantie zou vervallen
Toestel aangetekend opgestuurd, binnen garantietermijn, aan het hoofdkantoor in amsterdam, inmiddels bijna 4 weken geleden, tot op heden niets nada gehoord
Helpdesk in India kan niets en houdt je eindeloos aan het lijntje, hoofdkantoor in amsterdam in onbereikbaar
Geen persoon aanspreekbaar, erg onaardig en bijna tegen het onbeschofte aan. Hoe wil je klanten houden als je zo onbereikbaar bent voor de aftersales. Heb niets aan dit toestel. In het verleden vaker zo’n tomtom gehad maar met deze service is dit echt de allerlaatste geweest

heb gevraagd voor reparatie, vervanging of vergoeding indien product niet kan voldoen aan de beloofde kenmerken

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Acidhouse