Klacht: Gebrek aan ‘klantenservice’

rostmodech op 27 maart 2012 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ls,

In juni 2008 heb ik een TomTom GO 920 gekocht bij Mediamarkt.
Op 23 september 2008 heb ik mijn TomTom bij de fabrikant aangemeld voor reparatie.
Op 11 oktober 2008 is de TomTom GO 920 opgehaald door een koerier.

Men heeft per voicemail laten weten dat mijn TomTom nooit is aangekomen en gevraagd het ontvangstbewijs op te sturen. Dit heb ik reeds 2x gedaan. De correspondentie per email is bijzonder chaotisch.

Ik heb diverse keren een schriftelijke klacht ingediend. Het is niet mogelijk direct telefonisch contact op te nemen. Je wordt eindeloos in de wacht gezet. De categorieën ‘klachten’ en ‘vragen’ zijn niet opgenomen in het keuzemenu voor het contact opnemen met de klantenservice.

Conclusie:
Mijn TomTom is al ruim 3,5 jaar in het bezit van de reparateur. Er wordt geen enkele poging gedaan mijn TomTom te traceren, danwel met mij te communiceren.

Ik zou graag advies ontvangen hoe ik deze situatie het beste kan aanpakken. Bij voorbaat hartelijk dank voor uw moeite,

dhr R.S.Moize de Chateleux
Plaswijk 42
3645 AW Vinkeveen

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug (een bedrag van €395).

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door