Klacht: Toeslag na grove vertraging

op 15 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reis op dit moment van maastricht naar Hoofddorp en heb onderweg stevige vertragings overlast ondervonden. Om 12:00 uur op het perron in maastricht bleek dat vanwege een ongeval ik de trein van 12:27 moest nemen ipv 12:07 uur. Daarna moest ik onderweg steeds overstappen, in Sittard l, Tilburg en Breda, waar ik uiteindelijk naar een intercity direct ben verwezen. Nu kom ik om 16:04 aan in Hoofddorp, met anderhalf uur vertraging ten opzichte van de geplandetijd. En mag ik als bonus bij de conducteur 10 euro toeslag betalen. Mij steekt vooral het onverschillige gedrag van uw desbetreffende conducteurs, die geen enkel begrip of medeleven tonen e ijskoud 10 euro toeslag innen, voor een reis met 1,5 uur vertraging. Ga zo door NS!

Gewenste Oplossing:

Geen toeslag en vergoeding voor de vertraging

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 mei 2016 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ajrojer