Klacht: Toegangspoorten Centraal station Amsterdam van stationsplein naar Ruyterkade.!

op 22 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Dat er toegangscontrole moet zijn voor de Treinen okay maar de vrije doorloop van Centraal Station Amsterdam naar de IJzijde Ruyterkade blokkeren BELACHELIJKE SITUATIE!!!

Zelfs invalide en ouderen boven 60 jaar moeten omlopen omdat NS NIET hun poortjes kunnen plaatsen bij de Trappen.
Ik wordt verplicht gesteld om minimaal 20 euro op mijn Jaarabonnement Streekvervoer te plaatsen om door een gang te kunnen lopen hebben jullie ook wel eens stilgestaan dat hierdoor zullen de diverse Winkeliers ook hun OMZET gaan Claimen bij de NS.?

Waarom moet de economie kapot worden gemaakt door NS.
NIETS functioneert op tijd en als er een beetje sneeuw ligt gaat het hele trein verkeer plat, neem een voorbeeld aan Zwitserland of Ooostenrijk!

Plaats de Hekjes van 1.20 mtr een halve meter voor de trappen en de winkeliers krijgen hun omzet terug.
Plaats tevens een duidelijke Bord voor de Ingang station APV Alcoholverbod en Geluidshinder en drugsverbod.

Tevens kunnen gepensioneerden ook veilig door de GEHEEL VERLICHTEN HAL lopen waarvoor het bestemd was.

En niet door een smal fiets tunnel waarbij je mijlen ver moet omlopen met de kansd dat je nog je EBS of GVB bus of metro kunt halen.
Het is toch GEEN SCHIPHOL !!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Reactie van de melder van de klacht F.Alberts

8 maanden geleden - Wordt mijn klacht ook nog gehonoreerd of te wel gelezen of wordt dit ook in een doofpot gestopt?

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 mei 2016 om 13:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door F.Alberts