Klacht: TOCH vol tarief betaald!

op 18 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik check in op Rotterdam centraal, het paaltje meld DALUREN korting, dus ik denk, ok, het is dus al ingegaan, ik check uit op Maassluis, en ik zie datik volle pond betaald heb?

Ik vind dit heel erg flauw! Als ik dat wist had ik wel een paar minuten even gewacht! Maar bij inchecken stond er echt daluren, daar lette ik speciaal op omdat ik wilde kijken of het al ingegaan was!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil een tegemoetkoming. Beetje geld terug of een korting ofzo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 06:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Langenberg