Klacht: Toch onnodig verzekeringen gekregen

op 21 juni 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben donderdag 16 juni jl bij Hertz San Francisco AirPort onze huurauto opgehaald.
Vooraf hadden wij reeds een auto gereserveerd en betaald (reservering: G95208728A8).
De medewerker van Hertz adviseerde om een grotere auto te nemen ivm onze koffers, hiermee ben ik akkoord gegaan. Ik heb toen uitdrukkelijk gezegd niet de extra verzekeringen nodig te hebben, want reeds middels eigen verzekeringen geregeld.
Op de bon die ik mee heb gekregen staat totale kosten: ca 990 dollar. Als ik nu nakijk waar de afkortingen voor staan, dan vrees ik dat ik wel de verzekeringen heb gekregen en dat dit bedrag bovenop het reeds vooruit betaalde bedrag komt. Op mijn e-mails (elke dag één), wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Als de niet gevraagde verzekeringen gecrediteerd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 28 juni 2016 om 08:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 29 juni 2016 om 05:16 geantwoord

Hier kan ik pas iets zinnigs over zeggen na afloop.. Of ik akkoord ben, is nu zeker nog niet opportuun.. Ik wacht maar af wat er gaat gebeuren, kennelijk heb ik geen keuze..

Alle klachten die gemeld zijn door Pfkaltner