Klacht: Thuis maar pakket zogenaamd niet af kunnen leveren

op 16 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben thuis en heb een briefje op t raam naast de deur gehangen , ik ben thuis bij niet open doen even naar achter via de poort, die overigens open staat
Maar volgens de chauffeur kreeg hij t hek niet open.Dus nu kan ( met een handicap)ik /moet ik mensen gaan regelen die mij pakket een dorp(10 km) verderop op halen.Aangezien ik geen auto mag rijden of fiets en niet lichamelijk in staat ben om 10 km te lopen naar t ophaalpunt.
Je bent thuis en dan dit.
Alleen maar gezeur met jullie bedrijf , of t pakket word 40 km verderop bezorgd, of ze zetten zelf jouw naam eronder ( terwijl je t bedrijf waar je pakket vandaan komt
aan de lijn hebt , goh u pakket is net afgeleverd maar u bent niet thuis) of je pakket is zogenaamd afgeleverd alleen je hebt t niet ontvangen en t ligt 2 dagen later ineens in je brievenbus)
Je doet speciaal voor de chauffeur een briefje op de deur en dan dit
En jullie zeggen goede service , Nou nee en ook totaal geen begrip van jullie klantenservice , ja wij hebben regels maar ik betaal voor mijn pakket om aan de deur te worden afgeleverd en blijf er ook voor thuis.
Ben ik niet thuis , ja dan is dat mijn schuld maar nee de deur niet openkrijgen terwijl t hek gewoon wagenwijd openstond

Dat mijn pakket met medicijnen gewoontjes netjes bij mij aan de deur worden afgeleverd , waar ik ook voor heb betaald
En medicijnen die ik ook nog dringend nodig heb

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 juni 2016 om 10:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Fransiscarietveld