Klacht: teveel geld betalen keer op keer

op 24 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

beste lezer,
ik heb een jaar abbonement van de ns van 40% korting.. super leuk, handig en scheelt geld.

nou wil ik toevallig vandaag naar zaandam toe vanuit Amsterdam , een hele korte reis.
als ik mijn ov chipkaart ga opwaarderen moet ik er zowieso 6 euro op hebben om in te kunnen checken. daarbij komt het bedrag dat ik betaal voor mijn reis.
koop ik nou een los kaartje ben ik een stuk goedkoper uit. maar niemand heeft eraan gedacht om losse tickets te verkopen met 40% korting?zodat ik goedkoper uit ben want daar betaal ik mijn abbonement voor toch?

wat ik nu meemaak ik mijn ogen… geld geld en geld. dat is het enige waar het om draait.
ik vind ht heel klant onvriendelijk.

als ze rekening gaan houden met abbonement houders die netjes jaarlijks betalen + vaak reizen doordat het zo goedkoop is.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 09:57 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door buenoluna