Klacht: Terugbetaling van bedrag na retourneren artikelen

op 23 mei 2020 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb vandaag voor de 19de keer met mediamarkt gebeld. Er moest een totale bedrag van 494,16 euro terug gestort moeten worden naar rekening nummer van Younes amaddaou.
Nou is in april al een bedrag van 337,98 euro overgemaakt, nou rest nog 156,18 euro.
Ik heb hier zo vaak over gebeld, jullie mensen maken hier een notitie van maar blijven steeds hangen op het feit dat jullie al 337,68euro hebben overgemaakt, terwijl het nog gaat om 156,18euro.
Ik heb 2 incident nummers voor jullie. De oude is 200404-024563 en de nieuwe is 200414-065416.
Ik vind dit allemaal te lang duren ben zelfs zo boos na niet netjes telefonisch te zijn geholpen door een medewerker van jullie.
Ik eis door dit hele gebeuren een schadevergoeding jullie.

H.Amaddaou

Als bedrag van 156,18euro zo snel mogelijk overgemaakt wordt naar broer en ik om dit probleem een schadevergoeding ontvang!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hajira