Klacht: terugbetaling booking

Rozetje op 27 oktober 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 11 September een restitutie gekregen waarop stond dat het verschuldigde bedrag binnen de 7 a 12 werkdagen terug zou gestort op mijn rekening. We zijn nu eind oktober en het bedrag is nog niet terug gestort
betalingsreferentie : 5108953-XSZT3

Gewenste Oplossing:

Als de actie uit gevoerd wordt of als ik in contact kan komen om alles te regelen met booking.com daar dit nu niet lukt en dit zowel telefonisch als via mail

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rozetje