Klachten over booking.com

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over booking.com in de categorie Online Reisbureaus. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

Statistieken van booking.com in de categorie Online Reisbureaus

321 klachten gemeld
1.9 /10
363 stemmen
363

Tijdslijn

Vies en smerig hotel

Klacht van op 16 april 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

We hebben via jullie geboekt bij econolodge in Orlando. Ik heb nog nooit zo,n smerig en vies, onvriendelijk hotel van mijn leven meegemaakt. Personeel is ongemotiveerd en heel kort en onvriendelijk naar de klanten. Het ontbijt is tot 9 uur... Lees meer

Deze reservering werd bij booking onmiddellijk betaald met mastercard op 26 mrt 2018 op naam van Magerman Elsje.De instructies over de self-check-in-procedure kregen wij zoals afgesproken. Echter werd GEEN sleutel in de lade gevonden op naam van de boeker zoals... Lees meer

Valse 5 sterren hotel

Klacht van op 11 april 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een '5 sterren hotel', geboekt in lara (Antalya). Ben iemand die wat redelijk gereisd heeft en zo 'n hôtel heb ik nooit gezien met 5 sterren. Ben ook iemand die zijn ogen dicht voor kleine gebreken, ben ook... Lees meer

Via booking.com Hotel Le Grand Rotterdam twee nachten geboekt van 2 April tm 4 April 2018. We moesten direct bij inchecken betalende, reden onze credit kaart kwam niet overeen met de contactpersonen. Al vreemd, een kamer was vies met sigarrete peuken op... Lees meer

Ik zit momenteeel in Kyoto, Hori-Tei in Japan in een accommodatie die niet overeen komt met foto’s en beschrijving website. Bij aankomst direct in contact getreden met booking.com, belkosten Japan op mijn rekening. In eerste instantie doen ze alsof ze... Lees meer