Klacht: Terugbetalen abonnementsgeld

op 21 maart 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Pas na vele mailtjes en telefoongesprekken is het betaalde bedrag teruggestort. Echter zonder excuses en zonder dat er een tegemoetkoming is gegeven voor de gemaakte kosten (voor klachten moet je bellen met een betaald nummer). Door te bellen met een betaalnummer verdient HollandsNieuwe ook nog aan het (zeer laat) oplossen van een klacht. Een medewerker heeft toegezegd dat er een compensatie zou worden betaald. Andere medewerkers spreken dat weer tegen.

Een adequate vergoeding van de gemaakte kosten en het wegnemen van alle frustaties.
Hieronder wordt mij gevraagd wat ik vind van de snelheid. Als deze klacht al maanden op een sute staat, lijkt het mij duidelijk dat ik voor de snelheid maximaal een NUL kan geven.(moet technisch gezien helaas 1 ster geven)

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 21 maart 2013 om 10:41 geantwoord

Beste Theo,

Erg vervelend dat het zo lang heeft moeten duren voordat je klacht werd opgelost. Onze excuses hiervoor. Helaas zullen wij niet overgaan tot het vergoeden van de door u gemaakte kosten. Kosten gemaakt door het bellen naar onze klantenservice vergoeden wij nooit.
Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Het was niet mogelijk om dit bericht in een reactie te plaatsen. De site gaf hiervoor een error, waardoor we dit bericht direct onder 'oplossing' hebben geplaatst. Mocht u hier nog op willen reageren, dient u een nieuwe klacht te plaatsen.

Vriendelijke groet, hollandsnieuwe

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht spirit63

7 jaren geleden - Ook nu weer met 2 monden spreken. Eerst toezeggen en nu ontkennen. HollandsNieuwe is een volstrekt onbetrouwbare organisatie die ik bij iedereen afraad!

Alle klachten die gemeld zijn door spirit63