Klacht: Terug krijgen betaalde invoerkosten

op 11 september 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een pakket voor garantie ontvangen te hebben uit Amerika heb ik hier toch invoerkosten moeten betalen. Na een lange periode en bezwaar gemaakt te hebben krijg ik de betaalde invoerkosten terug, hiervan heb ik een schrijven van de douane en UPS ontvangen, echter heeft UPS geen bankgegevens van mij waardoor zij het bedrag niet over kunnen maken. Ik ben al maanden bezig om het geld wat ik onterecht betaald heb terug te krijgen van UPS.

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld ontvang waar ik een schrijven van heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 11 september 2018 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij hebben u inmiddels een email gestuurd met het verzoek om aanvullende
informatie door te sturen.

Zodra wij de informatie binnen hebben zullen wij e.e.a. checken en zullen wij onze uiterste best doen om de kosten zo spoedig
mogelijk aan u te crediteren.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team.

Alle klachten die gemeld zijn door dankers33