Klacht: ten onrechte afgeschreven bedrag

op 24 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik zie bij de afrekening een bedrag van € 5,00 wat ten onrechte op 4 april in rekening is gebracht

Zekerheid afmelding droidboost en terugstorting van de € 5,00

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 16 juni 2016 om 10:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door HHoogervorst