Klacht: Telefoonreparatie, telefoon zoek, geen reactie Hollandsnieuwe

op 19 december 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Op 20-11-2012 nieuwe telefoon aangetekend naar Hollandsnieuwe verstuurd (geluid werkte niet) en deze is op 22-11-2012 daar aangekomen. Vanaf dat moment is toestel niet te vinden. Al ca. 10x zelf gebeld (15 ct/min) en nog geen één belofte is nagekomen. Ik word niet geinformeerd over de status. Tot op heden is het toestel niet gevonden!
Abonnement is ingegaan, bankrekening om af te schrijven is wel gevonden door Hollandsnieuwe! Ik krijg niemand aan de lijn om over het probleem te praten. Technische dienst is niet te bereiken door de Klantenservice (?!). Zeer slecht te communiceren met Hollandsnieuwe.

Mijn telefoon opsporen en toesturen!
Mij informeren over de status via telefoon, email, sms, maakt niet uit, maar niet dat ik elke keer een minuut of 20 in de wacht sta voor 15 ct/min.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 15:18 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door Annekeapp