Klacht: Telefoon voor reparatie gestuurd, is zoek, Hollands nieuwe reageert niet

op 17 december 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

op 13 november 2012 ontving ik mijn nieuwe HTC desire X behorend bij mijn nieuwe abonnement bij Hollands Nieuwe. De volumeknop bleek stuk, en conform de aanwijzingen heb ik hem de volgende dag meteen aangetekend retour gezonden naar het adres dat ze daarvoor aangaven. Via Track en Trace kon ik zien dat de telefoon twee dagen later keurig was afgeleverd op het adres.Vervolgens heb ik een paar weken niets gehoord.
toen ben ik gaan bellen en gaan mailen naar de klantenservice en naar het reparatiebedrijf waar ik uiteindelijk het telefoonnummer van kreeg. Zij hebben mijn telefoon niet gezien. Tot op heden heeft nog niemand actie ondernomen om mijn telefoon te achterhalen ondanks alle telefoontjes en alle mailtjes en beloftes om terug te bellen. Ik hoor niets! Ondertussen loopt mijn dure abonnement door. ik heb zojuist de klant zijn service opnieuw proberen te bereiken, heb 20 min à 0,15 per minuut in de wacht gestaan en heb uiteindelijk niemand aan de lijn gekregen!

Ik ben tevreden als zij mijn telefoon binnen een week opsporen, repareren en terugsturen.
Als mijn telefoon niet meer gevonden kan worden, verwacht ik dat zij mij binnen een week een nieuwe HTC Desire X sturen.
Verder verwacht ik dat Hollands Nieuwe mij drie weken abonnementsgeld retourneert.

Bericht van

6 jaren geleden - Beste Omar, Dank voor je bericht. Het is inderdaad zo dat je toestel retour is gestuurd naar hollandsnieuwe. Daarnaast is het vaak zo dat als het toestel verwerkt moet worden het een maximum aantal weken duurt voordat het toestel bij de order dienst verwerkt moet worden. Het duurt daarnaast ook een maximum aantal weken voordat er een nieuw toestel opgestuurd wordt. Het is daarnaast zo dat er door de technische dienst gekeken wordt naar een eventuele compensatie voor het niet kunnen gebruiken van je telefoon en je abonnement. hierover kunnen we geen beloftes doen, maar er zal zeker naar gekeken worden. Onze excuses aan jou dat dit zo lang moet duren allemaal. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe.

Bericht van

6 jaren geleden - Beste Omar, Allereerst onze welgemeende excuses voor deze vervelende situatie. De technische dienst heeft omtrent je opgestuurde toestel hierover contact met de Online Pakket Dienst. Wij vragen nog even je geduld hiervoor. Onze excuses nogmaals. Hopende je hiermee voorlopig voldoende te hebben geinformeerd. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht omarsagouti

6 jaren geleden - Inmiddels zijn we weer weken verder, en nog steeds is mijn telefoon niet gevonden en hoor ik niet, NIETS, van Hollands Nieuwe, behalve een mailtje dat het toestel inderdaad kwijt is. Ongelofelijk. Er is nog steeds geen enkele oplossing aangeboden. Inmiddels ben ik er klaar mee. Ik wil óf een nieuw toestel, óf mijn abonnement beëindigen en terugstorting van het al betaalde geld. Wat een waardeloze service!

Bericht van

6 jaren geleden - Beste Omar, Op 31 december jl. hebben wij je een mail gestuurd en het één en ander aan je gevraagd. Wij raden je aan om het toestel te achterhalen en het vervolgens naar de juiste postcode op te sturen, zodat wij je toestel ontvangen en in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groeten, hollandsnieuwe

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 08 januari 2013 om 11:52 geantwoord

Onze technische dienst heeft je probleem onderzocht en geconcludeerd dat je het toestel dan wel retour hebt verzonden, maar dat deze nimmer is binnengekomen op het juiste adres en door jou naar een adres in Zaltbommel is verstuurd.
Je dient er zelf voor te zorgen dat je het toestel achterhaalt en inclusief originele verpakking en accessoires naar ons verstuurd. Zonder toestel kan de technische dienst je helaas niet verder helpen.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Groet, hollandsnieuwe

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door omarsagouti