Klacht: telefoon

op 04 juli 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

abbonnement hollansnieuwe genomen hierbij kreeg ik een samsung deze werkte meteen niet naar behoren kon hem met veel gezeur terug sturen heb ik gedaan aangetekend maar van hun geen sttek terug gehuurd 4 mailtjes gestuurd krijg steeds de standaard mail terug gisteren weer gebeld zouden terug gebeld hebben maar nog steeds niks gehoord

zo spoedig mogelijk mijn nieuwe telefoon dan kan ik tenminste bellen

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van Hollandsnieuwe

4 jaren geleden - Beste Hanny Staats, Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht, zouden wij graag van u vernemen of de klacht nog loopt of dat er een oplossing geboden is. Mocht u onze hulp nodig hebben, ontvangen wij van u graag een reactie op dit bericht voor 28 maart (7 dagen na dit schrijven). Wij zullen uw klacht dan zo snel mogelijk opppakken en u hiervan terugkoppeling geven. Anderzijds zullen wij de klacht de status ‘opgelost’ geven. Met vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Reactie van de melder van de klacht hannystaats

4 jaren geleden - hahaha ik moet hier gewoon om lachen na een jaar jullie hadden gewoon abbonnement perongeluk verbroken ik kon nieuw aan vragen me geld € 51 zou worden terug gestort na velen mailtjes en bellen zou het worden terug gestord toen ineens we hebben het betaald onder een andere naam laat even horen of het is gestort niet dus ij wil niets meer met jullie te maken hebben dus niks opgelost klcht kan er niet af ik moet gewoom lachen na zoveel tijd word het wer opgelost hahahaha zooitje bij jullie vriendelijke groet Hanny Staats

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:32 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door hannystaats