Klacht: Wachttijd servicelijn 0800-1207 en omzetting abonnement

nednij op 26 januari 2024 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

– De wachttijd bij dit bedrijf op de (gratis) servicelijn 0800-1207 is onacceptabel lang (26-1-24: wachttijd 25 minuten)
– Omzetting van mijn abonnement is niet te regelen op MijnTele2
– Tele2 kent geen optie om via de website een klacht in te dienen (zie onder)

Gewenste Oplossing:

Korte wachttijd en omzetting mogelijk maken op website

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nednij