Klacht: Te vroeg vertrekken van trein

op 21 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op zaterdag 21-05-2016 moest ik de trein van Tilburg naar Eindhoven hebben van 11:07u.
Dit is de trein die ik elke zaterdag heb en tot nu toe heb ik nooit problemen ondervonden.
Deze ochtend kwam ik echter om 11:04u. op het perron, waarna het fluitsignaal klonk en de trein aan mijn neus voorbij reed om 11:05u.
Ik heb dus mijn trein gemist, terwijl ik gewoon op tijd op het perron was.
Wat ik dan weer vervelend vind, is dat de stoptrein naar Eindhoven weer 2 minuten later vertrekt dan volgens dienstregeling de bedoeling is, waardoor ik alsnog mijn busaansluiting mis in Eindhoven en daardoor te laat kom voor mijn afspraak.

Alle bovengenoemde tijden zijn afgelezen van de klokken aanwezig op het perron

Ik begrijp dat door overmacht er vertragingen kunnen voorkomen, maar ik zou het erg fijn vinden wanneer een trein niet eerder vertrekt, al zijn het maar 2 minuten, dan volgens de dienstregeling.
Gelieve hier in het vervolg rekening te houden.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 31 mei 2016 om 14:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door rachelkleeven