Klacht: Te laat

op 25 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb maandag een bestelling geplaatst bij COS en dit zou binnen de twee dagen toekomen op mijn adres. Helaas is het nu vrijdag en is het er nog steeds niet. Ik heb jullie al verschillende keren proberen bellen/mailen maar heb nog steeds geen antwoord gehad. Nochtans zag ik deze morgen een bestelwagen van DPD in een nabijgelegen straat die nogal verdwaald leek. Toch nog steeds geen spoor van mijn pakje.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als de geschatte tijd een week zou zijn geweest, maar nu zit ik al enkele dagen op m'n ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 29 augustus 2017 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gilliandb