Klacht: Te laat

Gilliandb op 25 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 29 augustus 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Gillian, Bedankt voor je bericht. Helaas kunnen wij voor zendingen in BE, niks voor je betekenen. Ik wil je dan ook vragen om contact op te nemen met DPD Belgie. Sorry voor het ongemak, Mvg, Stephanie

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 25 augustus 2017

Een klant van DPD heeft een klacht ingediend over een vertraagde levering van een bestelling die binnen twee dagen zou aankomen, maar nog steeds niet is ontvangen. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen met DPD, heeft de klant geen antwoord gekregen. De klant merkte bovendien een DPD-bestelwagen op in de buurt, maar het pakket bleef onvindbaar.

Mijn Klacht:

Ik heb maandag een bestelling geplaatst bij COS en dit zou binnen de twee dagen toekomen op mijn adres. Helaas is het nu vrijdag en is het er nog steeds niet. Ik heb jullie al verschillende keren proberen bellen/mailen maar heb nog steeds geen antwoord gehad. Nochtans zag ik deze morgen een bestelwagen van DPD in een nabijgelegen straat die nogal verdwaald leek. Toch nog steeds geen spoor van mijn pakje.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Ik zou er geen enkel probleem mee hebben als de geschatte tijd een week zou zijn geweest, maar nu zit ik al enkele dagen op m'n ongemak.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 29 augustus 2017 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM