Klacht: Te laat

op 18 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ontzettend bedankt dat het pakketje dik een uur te laat dan dat werd gemeld word bezorgt heb een uur kang gewacht en niet weg gekunt omdat het pakketje niet gebracht word

Gewenste Oplossing:

Het is nu al gebeurt en hoop gewoon dat het de volgende keer tussen de tijd word gebracht dat het gemeld word

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 23 augustus 2017 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Romy,

Bedankt voor je bericht.
Wat jammer om te lezen, dat je dit als onprettig hebt ervaren.
Wij proberen onze pakketten uiteraard binnen het tijdvak te leveren echter kan er van alles gebeuren waarom dit ons niet lukt.
Het is dan ook een indicatie eerder dan een zekere tijdslevering.
Gelukkig heeft onze chauffeur je niet al te lang hoeven laten wachten en hopen wij je in de toekomst, beter van dienst te kunnen zijn.

Mvg,
Stephanie

Alle klachten die gemeld zijn door Romy Sikma