Klacht: Te korte treinen

op 06 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke ochtend moet ik staan in de trein tussen Utrecht Centraal en Den Haag Centraal. Dat de trein zo vol is moet de NS zelf ook weten. Hoezo zet de NS geen langere treinen in op dit traject, in de spitstijden? Is dit puur een kostenbesparing? Want ik denk dat de kostenbesparing niet opweegt tegen de imagoschade die het bedrif lijdt.

Gewenste Oplossing:

Als ik niet 38 minuten lang moet staan. Gewoon een stoel om te zitten. Lijkt me voor elf euro per rit toch niet een irreëel verzoek?

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 27 juni 2016 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Martine_dg555555