Klachten over Superwinkel.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Superwinkel.nl zijn gemeld. Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 43 klachten nodig voor een plaats in de categorie Online Warenhuizen

100%
7 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
7 klachten opgelost
3.3 /10
4 stemmen

Tijdslijn

Besteld, betaald maar nooit geleverd

Klacht van op 04 december 2018 over Superwinkel.nl in de categorie Online Warenhuizen

19 november voor €233,23 aan sinterklaascadeaus besteld. Zou vrijdag geleverd worden op locatie. De bezorgpartner DHL maakte er echter een potje van en heeft de bestelling op een locatie gedumpt waar ik niet kon afhalen. Ik heb 4-5 keer contact gezocht met de... Lees meer

Bestelling geplaatst, maar DHL verzaakt en maakt er een potje van. Heeft het heel ergens anders gedumpt waar ik het niet kan afhalen. Ik heb wel betaald, maar dus niets gekregen. Diverse keren gereclameerd en om een oplossing verzocht. Lees meer

Nep parfum

Klacht van op 07 oktober 2018 over Superwinkel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Vorige keer een fles alaïa gekocht. Geur meter vervlogen. Klacht van gemeld. Niks mee gedaan. Vertrouwen was weg. Maar twee weken geleden een fles molecule gekocht. Getest bij douglas. Werd meteen aangesproken door mensen. Zo sterk. Nou met deze fles... Lees meer