Klacht: Barslecht retourbeleid!!!!

abbyloe op 01 juni 2021 over Superwinkel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Superwinkel een parfum besteld.
Bij ontvangst bleek het niet het parfum te zijn welke ik dacht, maar een andere variant. Klantenservice benaderd, het probleem uitgelegd en gevraagd naar de retourinstructies. Ik ontving de retourinstructies met de mededeling dat ik zelf voor de kosten van het opsturen moest opdraaien. Eenmaal opgestuurd heb ik navraag gedaan of deze kosten gedeclareerd kunnen worden aangezien hier niets over vermeld stond. Dit kon dus niet. Niet veel later ontving ik een mailtje dat mijn retour niet geaccepteerd werd en dat de waardevermindering van het product 100% zou zijn waardoor ik niets vergoed zou krijgen. Feitelijk heb ik ook nog eens meer betaald vanwege de kosten van het opsturen met Post NL
Kortom het retourbeleid van Superwinkel rammelt aan alle kanten en is ronduit klantonvriendelijk. De service is slecht en ik het vervolg zal ik hier dan ook niet meer winkelen. De website is misleidend en ontbreekt essentiƫle informatie m.b.t. het retourbeleid.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn met de volgende oplossing. Het product te kunnen retourneren als bij ieder ander KLANTVRIENDELIJKE organisatie. Neem een voorbeeld aan jullie concurrent Bol.com. Zij benaderen je tenminste netjes en zoeken naar een passende oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Superwinkel.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door abbyloe