Klacht: Retour parfum

Muhannad op 04 januari 2022 over Superwinkel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een parfum gekocht bij superwinkel.nl toen ik de zending ontving. Ik heb de verpakking lichtjes gepeld en heb de parfum niet gebruikt. tot vandaag krijg ik een mail dat ik mijn geld niet terug kan krijgen. Het feit dat een pakket open is maakt het niet onbruikbaar of onverkoopbaar. Het artikel is totaal niet gebruikt. De seal zit er nog op. u interpreteert de voorwaarden op eigen manier,die Naar naar mijn mening niet klopt.
Ik blijf bij mijn verhaal.
Ik heb reeds kosten gemaakt om het product terug gemaakt terwijl u deze in de eerste instantie niet eens retour wilde ontvangen

Gewenste Oplossing:

Geld terug en retour verzendkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Superwinkel.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Muhannad