Klacht: slechte service / gebrek aan het bieden van een alternatieve oplossing

armaghan1369 op 06 mei 2021 over Superwinkel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil mijn extreme ontevredenheid uitspreken over de afhandeling van retourzendingen. Normaal gesproken heeft een klant binnen de EU het recht om een ​​product binnen 14 dagen gratis te retourneren. Niettemin verplicht superwinkel de klanten om voor de retourzending te betalen. Het beweert dat dit vanwege verlaagde prijzen onredelijk is, omdat de terugbetaling de verzendkosten moet omvatten. Bovendien heeft het niet vermeld op de websites bij aankoop dat retouren niet gratis zijn. Bovendien, zelfs als een klant een product wil veranderen, is er geen gratis uitwisseling.
Ik ben echt ontevreden over de service en ik zou willen dat je in ieder geval een kortingscode of een andere oplossing kunt geven waarmee klanten het probleem kunnen oplossen.

Gewenste Oplossing:

het verstrekken van een gratis retourlabel of het verstrekken van een kortingscode voor een andere aankoop

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Superwinkel.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door armaghan1369