Klacht: Super slechte klanten support

op 23 augustus 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het bestellen van producten wordt niet eenvoudig door BOL aangegeven hoe je cadeaubonnen kunt inwisselen. Achteraf wijst BOL erop dat de klant dit verkeerd heeft gedaan en BOL niets wil en kan aanpassen. Klantgerichtheid duidelijk ondermaats. BOL wenst uitsluitend hun factureringsproces te volgen. Proces gaat voor de klant!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als BOL wel dit naar behoren oplost

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 23 augustus 2016 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

-- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Tom,

Vandaag heb ik je een email gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Jolanda van bol.com

Vandaag heb ik je een email gestuurd met uitleg over je een cadeaubon kunt inwisselen.

Met vriendelijke groet,

Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Tom W