Klacht: slechte bezorging kwaliteit

MarlieAssen op 23 oktober 2021 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben een bestelling geplaatst er werd eerst drinken,chips het cookie vergeten. toen maakte we de salades open en zit er letterlijk tot de helft aan salade in. ik bestelde een salade met extra vlees kaas, dat heb ik niet gekregen! ik bestel normaal elke week bij subway maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik belde naar de subway en meneer deed niet eens alsof hij me begreep! en hij wou gewoon zn punt geven dat het normale porties zijn. ik bestel wekelijks een salade en dit is niet oke. dit zal ook de laatste keer zijn

Gewenste Oplossing:

ik zou graag een tegemoetkoming hebben! vooral omdat meneer een beetje raar over mij deed aan de telefoon!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)
Alle klachten die gemeld zijn door MarlieAssen