Klacht: Stiltecoupé

op 21 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Het komt erop neer dat het minder stressvol is om niet in een stiltecoupé te gaan zitten omdat het telkens genegeerd wordt door medereizigers. Attendeer je ze erop, dan krijg je ingebroken terug of erger nog je wordt uitgescholden. In ieder geval is men niet stil.
Kan de NS er meer werk van maken dat de reizigers die stilte willen sterker staan? De conducteur erbij mogen halen of zo? Mogen fotograferen wie het is, ik weet het niet, ik snap dat het met wederzijds respect te maken heeft en dat het hier aan ontbreekt in de huidige maatschappij, maar het feit dat ik continu aan andermans of vrouws gesprek wordt blootgesteld maakt dat ik toch telkens weer voor de auto kies.

Wanneer men zich aan de regels houdt van de stiltecoupé en de vraag hierom van medereizigers respecteert.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 mei 2016 om 12:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Lshendriks