Twee keer heb ik getracht een account aan te maken. Na aanmaak kreeg ik de boodschap: Na het bevestigen van uw account ontvangt u binnen vijf werkdagen een brief met een eenmalige inlogcode. Deze heeft u nodig om uw account... Lees meer
Wij hebben een slimme meter van Stedin die zelf al aangeven dat de meter defect kan zijn omdat wij een verbuik hebben van meer dan 5 personen terwijl we met zijn tweetjes zijn en alle appraten in huis is A... Lees meer
Op 5 februari heeft onze flat 20 u zonder stroom gezeten na storing in buiten stoppenkast. Stedin erkent dit niet en enige contact over dit is niet mogelijk ondanks meerdere telefonische contacten en whatsap contact door meerdere mede flatbewoners! We... Lees meer
My husband and I are expecting our first baby and need to move to our new house as soon as possible. For this, we need Stedin to change the current fuse box with phase 1 to phase 3, this allows... Lees meer
Wij hebben een brief van Stedin gekregen i.v.m. onderhoudswerkzaamheden aan de Peursumseweg in Giessenburg. In 2017 zijn elektriciteits kabels vernieuwd. Wij konden 6 weken ons pad niet af. In 2022 hebben ze weer een schouw gedaan. Nu willen ze 24... Lees meer
Geachte heer/mevrouw,
Wij worden al geruime tijd bestookt met correspendentie van STEDIN en de deurwaarder Syncasso over het afsluiten van onze aansluiting. Meerdere malen hebben we gebeld met STEDIN die ons heeft medegedeeld dat we de correspondentie moeten negeren.
Alleen is... Lees meer
Ik heb sinds januari een elektrische auto en heb daar een laadpaal voor laten plaatsen.
Meteen heb ik Stedin de opdracht gegeven om mijn aansluiting te verzwaren naar 3 fase (3x 25 amp ipv 1x 35 amp). De wachttijd was 15... Lees meer
Voorrijkosten berekenen voor een defekte hoofdzekering door ouderdom. Handig verdien model aangezien deze NOOIT preventief vervangen wordt. Wat een dramitisch verdienmodel Stedin Lees meer
Ik wil van tevoren zeggen dat dit is geen klacht is waarop ik een antwoord verwacht. Ik wil alleen mijn frustratie uiten.
Ik had op een zaterdag geen stroom, dus ik heb Stedin gebeld en binnen een uur of zo stond... Lees meer
Stedin sluit me af terwijl ik geen betaalachterstand heb. Ook hun medewerken kan dat herbevestigen,
Stedin gaf opdracht aan leverancier EnergieGewoon (Innoa Den Haag) om mijn meterstanden te vervalsen en zodoende meer laten betalen.
Stedin is niet bereikbaar voor klachten, en ook... Lees meer