Klacht: Status terugbetaling

op 08 juli 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Op 8 januari hebben we een voucher gekregen. Binnen een week hebben wij laten weten dat we graag ons geld terug willen. Tot op heden niets: geen geld, geen terugkoppeling. Waar gaat het mis?

Graag op korte termijn antwoord op de vraag wanneer wij ons geld kunnen verwachten….

Het betreft boeking: 4658/210898

Ik hoor graag iets!

Als ik weet wanneer ons geld terug komt: als we het geld daadwerkelijk hebben ontvangen…

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 16 juli 2021 om 15:08 geantwoord

Beste René Cramm,
Bedankt voor je bericht op Klacht.nl.
Allereerst onze oprechte excuses dat de terugbetaling nog niet in orde is gemaakt. Omdat de boeking gemaakt is in een periode waarin een directe terugbetaling nog niet aan de orde was, is het niet mogelijk geweest om het bedrag direct aan je terug te betalen.

Voor nu heb ik de aanvraag ingediend bij onze financiële afdeling en zullen ze de terugbetaling in ieder geval binnen een termijn van 2 weken in behandeling nemen. We vragen je dit heel even af te wachten.

Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door Rene2021